O awariach z automatu

Osoby dzwoniące pod bezpłatny numer 994 nie muszą zgłaszać awarii dyspozytorowi. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji stworzyło komunikat, który każdy dzwoniący 

usłyszy jeszcze przed połączeniem z pracownikiem. 

Centrala poda z automatu informację o aktualnych awariach i usterkach oraz przerwach w dostawie wody. Pojawi się też komunikat o powodach sytuacji. - Teraz osoby dzwoniące do dyspozytora Spółki na bezpłatny numer 994 już na wstępie uzyskają informację o bieżących pracach wykonywanych na sieci wodociągowej oraz o ewentualnych czasowych brakach w dostawie wody. Komunikat jest tak przygotowany, aby mieszkaniec wiedział gdzie, kiedy, jak długo oraz jaki obszar objęty jest pracami i chwilowymi wyłączeniami. Oczywiście po wysłuchaniu powyższych informacji klient może połączyć się z pracownikiem dyżurującym. Nagranie zawiera także informację że wszystkie rozmowy z dyspozytorem są rejestrowane i archiwizowane - tłumaczy Sławomir Grucel, rzecznik prasowy MPWiK. Podobne informacje można również uzyskać na stronie internetowej przedsiębiorstwa, w zakładce „Awarie i remonty” lub na ogłoszeniach wywieszanych w dzielnicy bądź przekazywanych do zarządcy budynków wielolokalowych.                                                            

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

TWJ Online

Cennik reklam

Gorące Wiadomości


Adres redakcji i biura ogłoszeń:

43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 41/3,

tel. 32 747 60 66, e-mail: twj@twj.pl

Wydawca: GPRINT Sp. z o.o.

 

 

 

 

 

 

 

 

Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! polityka cookies