Na poczcie bez prowizji

Nieterminowe regulowanie opłat czynszowych może skutkować naliczeniem odsetek. Dlatego warto uiszczać je w podmiotach, które gwarantują szybki wpływ pieniędzy 

na konto. Na przykład w placówkach poczty, gdzie nie zapłacimy prowizji.

Opłaty z tytułu najmu mieszkania należy uiszczać do 10 dnia danego miesiąca, za dany miesiąc, przy czym jako datę zapłaty przyjęty jest dzień, w którym pieniądze znajdą się na rachunku bankowym Miejskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie.
 
Opłaty czynszowe można uiszczać w dowolny sposób: poprzez bankowość elektroniczną, w dowolnym banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, zgodnie z taryfą opłat obowiązującą w danym podmiocie. Wiele osób wybiera tradycyjny sposób uiszczania opłat - przy okienku. MZNK przypomina, że na podstawie umowy zawartej przez gminę z Pocztą Polską w placówkach pocztowych na terenie Jaworzna opłatę za mieszkanie można uiszczać bez dodatkowej prowizji.
 
Niedotrzymanie terminu płatności skutkuje naliczeniem odsetek ustawowych za czas opóźnienia, które aktualnie wynoszą 7 proc. w skali roku. Dlatego, aby uniknąć ponoszenia dodatkowych kosztów warto zadbać o terminowe wnoszenie opłat i uiszczanie ich w miejscach, które zagwarantują szybki wpływ pieniędzy na konto MZNK.
 
- Osoby, które mają jakiekolwiek wątpliwości co do tego, czy wpłacone przez nich pieniądze rzeczywiście wpłynęły na konto MZNK zachęcamy do weryfikacji dokonywanych opłat czynszowych. W szczególności dotyczy to osób dokonujących zapłat w okienkach kasowych. Lokatorzy uiszczający opłaty w takich podmiotach już kilkukrotnie zgłaszali MZNK, że pomimo wniesienia opłaty na ich koncie pojawiają się zaległości. Niestety jednostka nie ma wpływu na prace takich firm - mówi zastępca dyrektora MZNK Elżbieta Jach.
 
MZNK zachęca lokatorów zasobu gminnego do weryfikacji aktualnego stanu opłat. Można to zrobić telefonicznie lub osobiście w godzinach pracy jednostki. Poniżej podajemy dane kontaktowe administracji mieszkań komunalnych dla poszczególnych dzielnic.
 
Biuro Obsługi Mieszkańców I 
(Centrum, Podwale, Jeleń, Os. Azot)  
- ul. Matejki 24, tel (32) 745 10 50,
 
Biuro Obsługi Mieszkańców II 
(Szczakowa, Pieczyska, Osiedle Stałe) 
- ul. Jagiellońska 70, tel. (32) 617 72 80.
 
Źródło: www.jaworzno.pl

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

TWJ Online

Cennik reklam

Gorące Wiadomości


Adres redakcji i biura ogłoszeń:

43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 41/3,

tel. 32 747 60 66, e-mail: twj@twj.pl

Wydawca: GPRINT Sp. z o.o.

 

 

 

 

 

 

 

 

Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! polityka cookies