Katowice zbadają wydatki na promocję

Wracamy do sprawy ujawnienia wydatków bieżących ponoszonych przez Biuro Promocji i Informacji Urzędu Miejskiego w Jaworznie. Wartość zamówień (często przekraczających 

ceny rynkowe) realizowanych przez wybrane firmy opublikowaliśmy w ubiegłym roku na łamach gazety „Tydzień w Jaworznie”. Sprawa ujrzała światło dzienne dzięki staraniom radnego Marcina Kozika, chociaż każdy z korzystających ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Jaworznie w każdej chwili mógł do tych informacji dotrzeć – zestawienie wydatków Biura Promocji i Informacji za 2015 rok znalazło się w Biuletynie Informacji Publicznej jako załącznik do protokołu z posiedzenia Komisji Rewizyjnej. Szczegółowe informacje poruszaliśmy na łamach naszej gazety, warto jednak przypomnieć, że najwięcej zleceń i to za duże pieniądze trafiało do firm DASO (wydawca gazety „Extra”) i All-Info (portal MojeJaworzno.pl). 

Po publikacji materiału, radny Marcin Kozik złożył zawiadomienie do prokuratury. Jak udało się ustalić, Prokurator Okręgowy w Katowicach wyłączył jaworznicką prokuraturę od prowadzenia i nadzorowania postępowania przygotowawczego w sprawie. Akta zostały przekazane do Prokuratury Rejonowej Katowice – Zachód w celu przeprowadzenia postępowania.                                                    

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

TWJ Online

Cennik reklam

Gorące Wiadomości


Adres redakcji i biura ogłoszeń:

43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 41/3,

tel. 32 747 60 66, e-mail: twj@twj.pl

Wydawca: GPRINT Sp. z o.o.

 

 

 

 

 

 

 

 

Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! polityka cookies